Dječji tjedan obilježen u matičnoj i područnim školama
PŠ Dramalj je započeo Dječji tjedan razgovorom o dječjim pravima i dužnostima kroz igru Čovječe, ispravi se. Na kreativnoj radionici nastao je šareni plakat “Svijet kakav želim”, a mali zbor je sve zaključio pjesmom Dječja prava, koja je nastala u suradnji učenika i učiteljice!
Dječji tjedan u PŠ Jadranovo obilježili su likovnom radionicom gdje su učenici 4.r. izrađivali slikovnicu Sretnograd, prema stihovima G. Viteza: Mi djeca, dok su se učenici 1.r., 2.r. i 3.r. zabavljali oslikavajući dječja prava. Zajedničkim snagama oslikavali su školsko dvorište, družili se i igrali. Za kraj su sve ponovili gledajući crtane filmove o dječjim pravima.
Učenici 1.A i 1.B razreda kroz igru razvijali su i stjecali nove socijalne kompetencije te primjenjivali usvojene ishode nastavnih sadržaja te time započeli ovogodišnji Dječji tjedan u matičnoj školi.
2.A razred matične škole se u Dječjem tjednu bavio pravima i dužnostima te napravio razredna pravila. Učenici su slikali portret bake ili djeda jer smo razgovarali o važnosti predaka i o svojoj ulozi i obavezama u obitelji. Natjecali smo se u štafetnim igrama i Graničaru.
Učenici 2.B razreda matične škole su se zabavili igrajući razne društvene igre koje su same po sebi jedno od najboljih didaktičkih sredstva. Kroz igre se uvježbava strpljivost, potiče se njihov govor i međusobna komunikacija, razvijaju se socijalne vještine.
Učenici 3.A razreda matične škole, uz malo mašte, malo kartona i malo boja, osmislili su i kreirali zabavnu igru “Uradi spretno – igraj sretno” u kojoj su odmjerili snage dječaci protiv djevojčica i odlično se zabavili.
Učenici 4.A razreda ove godine u Dječjem tjednu posvetili su se DIY projektima (uradi sam projektima) koji su bili i zabavni i korisni. Spojili su životno-praktične i tradicionalne vještine, te izradili model solarnog automobila, uredili svoju učionicu i odigrali sportske igre s roditeljima.
4.B razred je prikupio staru, poderanu odjeću i u školi odlučio od tog recikliranog materijala izraditi igračke. Uzeli su igle i konce te uz malo pomoći naučili navoditi iglu, napraviti čvor, prišiti gumb. Šivanjem su uključili koordinaciju oka i ruku, razvijali motoriku, maštu i najvažnije: naučili to primijeniti u svakodnevnom životu. U dvorani su u pravom natjecateljskom duhu povlačili konop i igrali štafetne igre.
Poštovani roditelji, u ponedjeljak, 27. listopada 2025. od 17 do 18 sati održat će se prvi ovogodišnji Dan otvorenih vrata (informacije za roditelje s predmetnim učiteljima). Molimo roditelje da, sukladno Protokolu o kontroli ulaska i izlaska iz školske ustanove,...
Povodom Svjetskog dana mentalnog zdravlja (10. listopada) snimili smo naš prvi školski podcast! Učenici 7. razreda i školska psihologinja razgovarali su o temi koju često izbjegavamo – skrivanju osjećaja. Saznajte koje osjećaje najčešće skrivamo, zašto to činimo i...
Učenici 3.A razreda danas su u pratnji učiteljica Maje Lončarić i Daniele Gršković-Mataije posjetili Kotoru te na taj način objedinili teme Snalaženje u prostoru i Crkvice Kotora. Usput su promatrali jesen u prirodi te upoznavali ljekovito bilje našega zavičaja (kuš i...