U tjednu od 6. do 10. listopada obilježili smo Dječji tjedan pod motom “Ljubav djeci prije svega”. Učenici razredne nastave Matične škole te PŠ Jadranovo i Dramalj sudjelovali su u raznim kreativnim, edukativnim i sportskim aktivnostima.
Kroz igru, razgovor, likovno izražavanje i zajedničke radionice učili smo kako prepoznati vlastite emocije, razumjeti druge i širiti dobrotu u svakodnevici.
Cijeli tjedan bio je ispunjen smijehom, suradnjom i toplinom, te nas je podsjetio da empatija, razumijevanje, prijateljstvo i dobra djela čine svijet ljepšim mjestom.
1.A i 1.B
Radionice povodom Dječjeg tjedna uspješno su provedene u 1.A i 1.B razredu te su ispunile svoj cilj – osnažile djecu, potaknule njihovu kreativnost i podsjetile zajednicu na važnost poštivanja dječjih prava. Učenici su aktivno sudjelovali i pokazali visoku razinu interesa. Ostvarena je pozitivna atmosfera i međusobno poštivanje te povećano razumijevanje dječjih prava i odgovornosti.





2.A
Učenici 2.a su 6. listopada obilježili Dječji tjedan radionicom “Recept za prijateljstvo”. Promišljali su o važnosti prijateljstva kroz razgovor i igru, ali su i zapisivali u paru ili pojedinačno što je važno za prijateljstvo. Kao i za svaki recept bitni su sastojci, isticanje primjera pravog prijateljstva, odrastanje u prijateljstvu. Zaključili su kroz raspravu da postoji i loše prijateljstvo, ali i kakav trebaš biti ako si pravi prijatelj.



2.B
U sklopu Dječjeg tjedna u provedena je radionica na temu prijateljstva. Učenici su razgovarali o tome što znači biti dobar prijatelj te dovršavali rečenicu „Dobar sam prijatelj jer…”. Kroz razgovor učenici su pokazali razumijevanje za vrijednosti poput pomaganja, dijeljenja i poštovanja.


3.A
Učenici 3.a razreda su na satovima LK i SR sudjelovali u radionici “Kad sam…mogu…”. Cilj aktivnosti bio je omogućiti djeci da sami promišljaju o načinima kako iskazati emocije na društveno prihvatljiv način. Aktivnosti su uključivale razgovor i izradu plakata. Na satu hrvatskog jezika opisali su prijatelja iz razreda u nastavnoj jedinici Opis lika. Osvijestili su po čemu su slični, a po čemu različiti.




3.B
U sklopu obilježavanja Dječjeg tjedna, učenici 3. b razreda sudjelovali su u aktivnosti posvećenoj razvoju empatije, nenasilja i prepoznavanju osjećaja. Pogledali su kratki animirani film „Muha koja nije mogla letjeti“ koji je potaknuo razgovor o tome kako prepoznati i imenovati vlastite osjećaje te kako uočiti emocije kod drugih. Nakon gledanja filma, učenici su kroz razgovor i primjere iz svakodnevnog života promišljali o važnosti razumijevanja i međusobnog poštovanja. Aktivnost je potaknula otvorenost, suosjećanje i bolju komunikaciju među učenicima, ali i spoznaju da empatija nije samo razgovor – već mala djela svaki dan: pružiti osmijeh, pomoći nositi knjige, utješiti prijatelja.

4.A
Učenici 4.a razreda obilježavanje Dječjeg tjedna započeli su uz glumačke kartice. Učenici su u parovima glumili različite situacije i osjećaje dok su ostali pokušavali pogoditi koju emociju prikazuju. Razgovarali smo o tome kako se možemo ponašati prema drugima kada osjećaju određenu emociju. Djeca su kroz igru naučila bolje prepoznati osjećaje drugih i shvatiti pojam empatije. U nastavku su, u skupinama, pisali pjesme na temu „Djeci ljubav prije svega“, izražavajući osjećaje i misli kroz stihove. Na satu TZK-a učenici su sudjelovali u igrama suradnje. Cilj aktivnosti bio je dogovor, zajednički uspjeh i međusobno pomaganje, a ne pobjeda.
Učenici su tijekom cijelog tjedna imali volonterski zadatak učiniti barem jedno malo dobro djelo. Svoja su dobra djela zapisivali na papiriće koje su zalijepili na zajednički pano – Stablo dobrote. Na kraju tjedna učenici su analizirali što su naučili o empatiji i koje su dobre stvari učinili. Dogovorili smo se da Stablo dobrote ostaje u razredu i da ćemo ga nadopunjavati novim dobrim djelima tijekom školske godine. Kroz sve aktivnosti učenici su razvijali empatiju, suradnju i međusobno poštovanje.
Dobro smo se zabavili, međusobno se povezali i puno naučili o važnosti razumijevanja i pomaganja drugima.



PŠ JADRANOVO
Učenici PŠ Jadranovo obilježili su Dječji tjedan različitim aktivnostima. Pogledali su film Čudo te razgovarali o važnosti empatije i prihvaćanja različitosti. Čitali su priče i izrađivali poruke na temu Ljubav djeci prije svega. U parovima su crtali portrete svojih prijatelja, igrali društvene igre te sudjelovali u sportskim igrama na školskom igralištu.




PŠ DRAMALJ
Kako je obilježen Dječji tjedan u PŠ Dramalj pogledajte na poveznici: Dječji tjedan – PŠ Dramalj