Projektni dan - "Vrijeme je za igru"
U srijedu 3. svibnja u našoj se školi održala prezentacija cjelogodišnjeg projekta pod nazivom "Vrijeme je za igru". Taj su dan učenici i učitelji nastavu zamijenili igrom.
Dan smo započeli kratkom prezentacijom u holu škole. Naime, nije se igralo samo u srijedu, već se učilo kroz igru tijekom cijele školske godine.
Učenici su sudjelovali u radionicama „Večer matematike“ (skup interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava prema matematici) i „Kao prvo zagonetno drvo“ (učenici mlađih razreda naučili su kako od komadića drva pronađenog u prirodi izraditi jedinstvenu igračku).
Igrali su i računalnu igru „Krovove na sunce“ u organizaciji Greenpeacea Hrvatska (označavali su što više krovova u Hrvatskoj kako bi se pomoglo izračunavanju solarnog potencijala naše zemlje).
Nakon prezentacije dotadašnjih aktivnosti, učenici su se rasporedili po odabranim igraonicama, i igre su mogle započeti!
Učenici mlađih razreda zaigrali su niz zanimljivih, pomalo već zaboravljenih igara kao što su: skakanje u vrećama, potezanje konopa, prenošenje vode, vješanje rublja i sl.
Za učenike starijih razreda bilo je organizirano 11 igraonica. S učiteljicama Hrvatskoga jezika igrale su se igre povezane s bogaćenjem rječnika te usmenim izražavanjem. Zaigrale su se igre: Kockice pričalice, Alias, Scrabble te Slovo na slovo. Iste igre zaigrali su i učenici koji su se opredijelili za igraonice iz engleskog i njemačkog jezika.
Likovnjaci su u školskom dvorištu oslikali veliko polje za igru Čovječe, ne ljuti se. Tako se u u Crikvenici po prvi puta zaigrao „ljudski“ Čovječe, ne ljuti se. Ali da ne bi sve ovisilo o sreći u bacanju kocke, igrači su morali izvršavati i zanimljive zadatke da bi osvojili polje. |
|
Matematičari su zaigrali brojne interaktivne igre: „Tko će prije – brojevni izrazi“, „Na drugu, na treću“, „Križić - kružić“ i sl. |
|
Najveći interes učenici su pokazali za igraonicu CSI Crikvenica u kojoj se razotkrivao zločinac. Matematičkim znanjem i logičkim raazmišljanjem učenici su trebali, na temelju dokaznih materijala (zadataka), otkriti tko je zločinac. Potraga za dokaznim materijalima nije bila jednostavna budući da su dokazi bili razmješteni na različitim lokacijama škole i školskog dvorišta te zaštićeni QR kodovima. | |
Učitelji Informatike, Geografije i Prirode uključili su se u sve popularniji Geocaching, igru skrivanja i traženja blaga. Blago za kojim su tragali bili su takozvani „cachevi“ te su uspješno na području grada Crikvenice pronašli njih 10. Za pronalazak koristili su se GPS uređajima u kombinaciji s kartama i tragovima. |
|
Organizirane su i razne sportske igre na igralištu i u školskoj sportskoj dvorani. Zaigrao se graničar, rukomet, nogomet, košarka... Vjeroučiteljice su osmislile igraonicu pod nazivom David i Golijat u kojoj su učenici sami izrađivali praćke te se natjecali u vještini gađanja praćkom. |
|
Učenici područnih škola iz Dramlja i Jadranova organizirali su zajednički susret te odmjerili snage u raznim igrama na školskom igralištu u Jadranovu. Voditeljica ovogodišnjeg projekta bila je učiteljica Daliborka Todorović. |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |